RUPIT

Benvinguts/des al Farmlab de Rupit:

Centre d’innovació rural per evitar la despoblació, lluitar contra la crisi climàtica i fomentar la vida al camp amb l’ús de les noves tecnologies. El ‘Bulli’ de la innovació rural.

Què trobaràs al Farmlab?

FARMBOT
Hort robotitzat

Innovació que permet controlar de manera autònoma, des del teu propi mòbil, el teu hort.

Permacultura

La permacultura és un sistema de principis de disseny agrícola, econòmic, polític i social basat en els patrons i les característiques de l’ecosistema natural.

Solarteca

El Farmlab de la Fundació Itinerarium ha creat/inventat ”La Solarteca Mòbil” un  aparell únic al món que transporta l’electricitat solar a qualsevol lloc.

Estudi
de cabirols

El Farmlab té com a objectiu l’observació del comportament d’aquests animals. Col.lecció zoològica privada tancada al públic.

Panell intel·ligent d'abelles

Panell d’abelles intel·ligent amb placa solar i control mitjançant app del comportament dins del rusc.

FARMLAB BOX

Farmlab box és una caixa de recreació de climes, pel cultiu de proximitat.

Vols venir al Farmlab?

Per a qualsevol consulta: activitats, voluntariat, notícies o col·laboracions escriu-nos a marcvives@fundacioitinerarium.org

Segueix-nos a Instagram!

Esdeveniments anteriors

Mobile Week Rupit 2021

Un resum de la Mobile Week Rupit, jornades realitzades al juny de 2021, dins del marc del Mobile World Congress. Conferències i tallers  sobre agricultura, tecnologia i el món rural realitzades a Rupit.

Farmlab Week Rupit 2022

La dona i la tecnologia al món rural.
Resum de les jornades realitzades al juny de 2022 al Farmlab de Rupit amb noves tecnologies que aporten útils solucions al món rural i conferències al poble de Rupit, exposades per dones del món rural.