Història

Neix la Fundació Itinerarium

Narcís Vives crea la Fundació Itinerarium

Techonomy

La Fundació Itinerarium participa al Techonomy amb ponents com Jack Dorsey (Twitter)

Tipografia Anna

Neix la primera tipografia social: Anna

Ús de la tipografia Anna

La lletra Anna dóna la volta al món, la porten des del FC Barcelona fins a River Plate a l'Argentina.

Inclusive Circuits

El primer circuit inclusiu a la natura.

Universidad Católica de Chile

Donació a la Universidad Católica de Chile

Joan Robots

Creació de robots amb materials reciclats.

Inclusive Football

Metodologia creada per la Fundació Itinerarium on els nois/as -amb i sense necessitats especials-entrenen i juguen a futbol junts dins de la mateixa estructura d'un club esportiu.

Es va jugar el primer FC Barcelona - Real Madrid inclusiu de la història.

Setembre
I Premi Anna Vives

El premi, organitzat per la Fundació Itinerarium, reivindica la integració de les persones amb necessitats especials en les empreses.

El president de la Generalitat de Catalunya, Carles Puigdemont ha lliurat l'I Premi Anna Vives al projecte 'Te lo reciclo' d'Orange que busca identificar i distingir iniciatives actives per part d'empreses o emprenedors que promoguin la veritable inclusió social de les persones amb necessitats especials.

La empresa más loca del mundo

La primera sèrie inclusiva.

Aquesta és la història inspiradora d'una jove amb Síndrome de Down, una corredora cega i altres tres “incapacitats”, que al costat de cinc genis més i Bella, l'atenta gosseta del grup, demostraran ser capaços de tot. S'organitzen sota LA EMPRESA MÁS LOCA DEL MUNDO i, convertits en superherois quotidians, la seva missió serà resoldre problemes dels quals ningú s'ocupa.

Box 21
El BOX21 de la Fundació Itinerarium és una estructura que vol ajudar a millorar la qualitat de vida de les persones amb necessitats especials mitjançant la creació de  21 processos educatius i socials.

Juny
II Premi Anna Vives

Lliurament de l'II Premi Anna Vives al costat de Quim Torra a 'Eventos con Alma'.

Farmlab

Centre d'innovació rural per a evitar la despoblació, lluitar contra la crisi climàtica i fomentar la vida al camp amb l'ús de les noves tecnologies.
El ‘Bulli’ de la innovació rural.

Mobile Week Rupit

Jornades realitzades en el marc de la Mobile World Congress al poble de Rupit. Conferències i tallers sobre la tecnologia al món rural.

Gener
III Premi Anna Vives

Ana Rosell rep el III Premi Anna Vives' per la seva trajectòria en la inclusió de la dona en el món del futbol. El seu objectiu sempre ha estat que qualsevol noia que vulgui pugui jugar a futbol.

Juny
Farmlab Week Rupit

Jornades sobre la Dona i el món rural, visita del Farmlab (Farmbot, permacultura, vaques robotitzades, estudi de cabirols...) conferències i tallers.