Què fem?

FARMLAB

Centre d'innovació rural per evitar la despoblació, lluitar contra la crisi climàtica i fomentar la vida al camp amb l'ús de les noves tecnologies. El ‘Bulli’ de la innovació rural.
Descobreix-ho

ANNA VIVES

L'objectiu d'aquesta iniciativa és sensibilitzar sobre les capacitats de totes les persones. Mostrar com en equip, amb els traços de la lletra Anna, Sumant Capacitats tot és possible.

LA EMPRESA MÁS LOCA DEL MUNDO

Que succeeix quan deu talents inesperats, amb el suport d'Andrés Iniesta, s'uneixen amb la finalitat de fer impossible? La sèrie inclusiva ‘La Empresa más loca del mundo’, de la Fundació Itinerarium, posa de manifest les capacitats i valors de les persones amb una discapacitat.
Mira la sèrie completa

INCLUSIVE CIRCUITS

Els circuits inclusius a la natura de la Fundació Itinerarium volen ajudar a millorar la qualitat de vida, especialment fomentar la pràctica de l'esport corrent i caminant, entre les persones amb més dificultats.
Descobreix-ho

INCLUSIVE FOOTBALL

Una metodologia creada per la Fundació Itinerarium on els nois/es -amb i sense necessitats especials- entrenen i juguen a futbol junts dins de la mateixa estructura d'un club esportiu.

JOAN ROBOTS

El Joan és feliç i mostra el seu talent fent robots amb material reciclat. Tot el que la gent tira, ell i el seu pare que l'ajuda, ho aprofiten per a fer ‘néixer’ preciosos robots. El projecte serveix per a conscienciar sobre la importància de respectar el medi ambient per un món millor.
Veure els robots